Hoe ben je gekomen waar je nu bent en welke reis heb je daarvoor afgelegd? We vroegen het Renya Xydis, die in eigen land – Australië – liefdevol ‘queen of hair’ wordt genoemd. Wie haar op social media volgt, kent haar vooral als ‘celebrity hairdresser’. Haar handelsmerk: effortless, sexy haar. Coiffure sprak Renya digitaal over haar ‘creative journey’ van de afgelopen dertig jaar.
En verder in deze editie:
- Danny en Lizzy van Ginger|Lemon vertellen het verhaal achter hun kleurrijke, nieuwe collectie Up A Gum Tree. “Het individualisme van de klanten wordt steeds belangrijker.”
- Van donker tot licht haar, van fijne tot dikke lokken en van steil tot kroes; Matrix wil aan iedere haarverzorgings- en kleurbehoefte kunnen voldoen. Om de relaunch van het merk en de nieuwe focus op diversiteit te vieren, mochten drie Nederlandse artists samen een nieuwe haarcollectie maken.
- Al 25 jaar is Guy Sarlemijn adviseur op het gebied van saloninterieurs en daardoor weet hij als geen ander wat belangrijk is bij een ontwerp. Hij bundelde de belangrijkste facetten samen tot zes tips voor een geslaagd interieur.
Lees een selectie van de nieuwe editie in het digitale magazine.