
“WE PERSONALISEREN DE DIGITALE REIS VAN ELKE KAPPER” (Kartika Chesnel)
IN DEZE RUBRIEK VERTELT EEN EXPERT OF AMBASSADEUR VAN L’ORÉAL PROFESSIONELE PRODUCTEN HOE ONTWIKKELINGEN IN DE HAARINDUSTRIE WORDEN VERTAALD NAAR PRODUCTEN, SERVICES EN RETAILCONCEPTEN WAAR DE KAPPER WAT AAN HEEFT. KARTIKA CHESNEL IS DIGITAL DIRECTOR L’ORÉAL...

“EEN MENS AN SICH HEEFT AL SCHOONHEID” (Adri van Lieshout over duurzaam ondernemen)
NATURAL BEAUTY: WE LEZEN ER VEEL OVER MAAR WAT IS HET EIGENLIJK? HOE BEÏNVLOEDT JE KIJK OP SCHOONHEID DE MANIER WAAROP JE JE SALON RUNT? ADRI VAN LIESHOUT IS KAPPER EN EIGENAAR VAN CHRISTIAAN LIFESTYLE SALON & SPA IN ROTTERDAM EN ONDERNEEMT AL DECENNIA ZO DUURZAAM...
Inspiration

EXTRAORDINARILY NATURAL by Antoinette Beenders
De nieuwe collectie van Antoinette Beenders voor Aveda draait om ‘buitengewone mensen’ die zich op...

IMMERSION by TONI&GUY
Tijdens het global digital event van TONI&GUY eind vorig jaar werden kijkers meegenomen in een...

SALON DESIGN: Coup d’État
VIER JAAR GELEDEN KOCHT CREATIVE ART DIRECTOR ANAND AKSEL MIDDEN IN DE AMSTERDAMSE JORDAAN COUP...

ECLECTICISM by Amy Gaudie
Een ode brengen aan de culturele diversiteit van vrouwen én hun unieke, intrinsieke kwaliteiten...