L'ANZA Trendcollectie 24, Band on tour: retro meets 2024

Business

“GA DUURZAAM ONDERNEMEN DOOR HET SALONAFVAL TE SCHEIDEN” (Rosita Klaver)

IN DEZE RUBRIEK VERTELT EEN EXPERT OF AMBASSADEUR VAN L’ORÉAL PROFESSIONELE PRODUCTEN HOE ONTWIKKELINGEN IN DE HAARINDUSTRIE WORDEN VERTAALD NAAR PRODUCTEN, SERVICES EN RETAILCONCEPTEN WAAR DE KAPPER WAT AAN HEEFT. ROSITA KLAVER IS BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER BIJ L’ORÉAL PROFESSIONELE PRODUCTEN. ZE VERTELT HOE JE ALS KAPPER EEN BIJDRAGE KUNT LEVEREN AAN HET MILIEU DOOR HET AFVAL TE SCHEIDEN EN TE RECYCLEN. “Er is iets aan de hand met onze...



People4

Nieuwe academy voor People 4 Hair: “Hier draait het volop om vakmanschap”

Creatief directeur Beverley Groenewoud-Bracken en algemeen directeur Jeanette Fransz leerden elkaar in de jaren negentig kennen en wisten direct wat ze wilden. Ze richtten People 4 Hair op met de ambitie nieuwe, onderscheidende producten naar Nederlandse kapsalons te...

Moroccanoil Global Artistic Director Kevin Hughes: “Creativiteit & vertrouwen zijn heel belangrijk”

(promo) Het Eurovisie Songfestival is sinds vorig jaar een droom sponsor rijker: Moroccanoil heeft voor zeker vijf jaar een samenwerkingsovereenkomst met het grootste muziekfestival ter wereld. Stylist Michael Schobben was er namens Beautydistrict bij in Turijn om de...

Inspiration