Als je nergens voor val je voor alles

Home » News » LET’S GET BACK TO LIVE BUSINESS & SHOWS: Nieuwe editie The Hair Project
Hair Project 2022

LET’S GET BACK TO LIVE BUSINESS & SHOWS: Nieuwe editie The Hair Project

Na drie jaar afwezigheid is er op 9 & 10 oktober 2022 eindelijk weer een live editie van The Hair Project in Kortrijk Xpo. The Hair Project Is dé ideale ontmoetingsplaats voor kappers om trends te spotten, nieuwe producten & concepten te ontdekken en in te spelen op nieuwe business kansen. 

Na een hele periode zonder vakbeurs in België, kan de kappersindustrie nu weer samenkomen. Zowel bestaande als nieuwe leveranciers in haarcosmetica, saloninrichtingen, kappersmateriaal, accessoires en diensten pakken uit op deze eerste grote beurs in drie jaar tijd. Het exposantenaanbod is ruim met o.a The Wella Company, Joico, Ministery of Beauty, L’Oréal Professionnel, Matrix, Redken, Kérastase, Aveda, JJ Maes, Babyliss, N/O Creative Haircare, Elleure, Moose Haircare, Finnley’s Haircosmetics en Guy Sarlemijn. Bekijk alvast de exposantenlijst op de website.


LIVE TOPSHOWS
The Hair Project heeft een indrukwekkende line up met shows voor deze editie. Enkele highlights:

Ludovic Beckers met ‘THIS IS L’ANZA’ for L’Anza
Ludovic is de nieuwe Global Artistic Director voor L’Anza en kan je met recht een inspirerende topkapper noemen: hij stond op podia in de hele wereld en won meer dan honderd (inter)nationale awards. Op zondag wordt een exclusieve, high-end  L’Anza high-end show gepresenteerd, op maandag zal de focus meer liggen op educatie.


-Nicole van der Linden & Barber Birdman met ‘TRANSCENDENZE by Redken 5th Avenue for L’Oréal Professionnel Products EMPOWERMENT THROUGH HAIR
Nicole van der Linden is sinds 2018 International Redken Artist en Brand Creative Ambassador. Boudewijn Jurriaans (Barber Birdman) is eveneens International Redken Artist en is gespecialiseerd in klassieke kappersstijlen en educatieve programma’s. Samen brengen ze de Redken show ‘Transcendenze’: een concept om de traditionele genderconstructie en seksuele identiteit te doorbreken.

Première Bobhead Collectie for Joico
Bobhead zal de allernieuwste Collectie presenteren, die is geïnspireerd op de nineties.

Kris Diargo (DIARGO STUDIO) for Hairco

TECHNICAL WORKSHOPS, BARBER STAGE & BATTLE
Naast de shows worden ook technical workshops gepresenteerd. Kappers van de education teams van merken als Matrix en Redken delen hun know-how en leggen er stap voor stap de nieuwste kleur-, knip- & stylingtechnieken uit. Daarnaast is er een afzonderlijke ‘barber stage’ met de focus op herencoupes en barber technieken. Nieuw voor deze editie: de ‘barber battle’ i.s.m BaBylissPRO.

BESTEL JE TICKET ONLINE MET KORTING

Tickets kan je online kopen via www.thehairproject.eu. Een dagticket kost 25 EUR online. Met de kortingscode THP2022 betaal je slechts 20 EUR. 


Hair Project 2022