Vandaag is de campagne ‘#lichtvoordathetuitgaat’ gestart om de moeilijke situatie van de kappers in heel Nederland onder de aandacht te houden.
Met deze landelijke actie door en voor alle kappers van Nederland vecht de hairbizz voor zo spoedig mogelijke heropening van de salons én voor financiële hulp. Het uitgangspunt:
- We doen voor onze klanten het licht aan
- We vechten voor ons bestaan en willen werken
- Onze klanten wachten op ons
De organisatie roept alle kappers op om mee te doen! Hoe werkt het?
Doe het licht van je salon aan op donderdagavond 18 februari tussen 18.00 uur en 20.00 uur en post een foto hiervan op al je social media kanalen met de #lichtvoordathetuitgaat. Doe mee, want het is belangrijk voor de kappersbranche om gehoord te blijven!
#lichtvoordathetuitgaat #steunjekapper #wijwillenopen #wachtopons #koopbijdekapper
Nederlandse Cosmetica Vereniging mede namens: Balmain Hair Group, Davines Nederland, Estee Lauder Cosmetics, Florale Haircare, Henkel Beauty Care Professional, Keune Haircosmetics, Kao Salon Division Netherlands, L’Oréal Professionele Producten Divisie, Ministry of Beauty en Wella Netherlands