Een nieuwe standaard zetten voor mannenverzorging: dat is het doel van het grooming merk STMNT. Bedacht door drie barbers die samen meer dan een half miljoen volgers hebben op social media. Het resultaat is een compacte serie producten voor mensen die gedurfde en authentieke statements met haar willen maken.
De drie barbers – Julius Arriola aka JULIUS CVESAR, Sofie Pok aka STAYGOLD en Miguel Gutierrez aka NOMAD BARBER – hebben hun sporen verdiend in barbering en hebben elk een eigen lijn met stylingproducten gecreëerd.
Daarnaast omvat het merk een STMNT CARE range van hoogwaardige verzorgingsproducten, ontworpen om ‘het perfecte canvas voor de styling te creëren’. De lijn bestaat onder meer uit een Shampoo, een Beard Oil en een Hair & Body Cleansing Bar.
Barber School is de officiële educatiepartner van STMNT. Ontdek het merk via @stmntgrooming.nl of STMNTGROOMING.COM
DE DRIE GRONDLEGGERS:
JULIUS CVESAR (@JULIUSCAESAR)
Julius werkt al meer dan 17 jaar met haar; een gerespecteerde educator en podiumartiest uit Los Angeles. Hij wil zijn creatieve visie delen met de wereld, terwijl hij zich ontwikkelt naar het volgende niveau.
STAYGOLD (@STAYGOLD31)
Sofie is een bekroonde kapper en een bekende trainer uit LA; buiten de lijntjes kleuren is wat ze het beste doet. Met meer dan 10 jaar ervaring in het kappersvak, betekent haar toewijding aan persoonlijke groei dat haar technische vaardigheden bijzonder goed zijn.
NOMAD BARBER (@NOMADBARBER)
Miguel is een gerenommeerde reizende kapper, fotograaf en filmmaker; hij brengt inspiratie van over de hele wereld om te innoveren en te zijn kennis te delen.