L'ANZA Trendcollectie 24, Band on tour: retro meets 2024

Home » News » Sjenkels kiest voor nieuw merkenportfolio
Sjenkels23

Sjenkels kiest voor nieuw merkenportfolio

Vanaf 1 juli 2023 werkt Sjenkels met Schwarzkopf Professional, Session Label, Authentic Beauty Concept en STMNT. 

In 1989 opende Henk Schenkels de eerste Sjenkels salon in Delft. Inmiddels is Sjenkels met 18 salons een begrip geworden in de kappersbranche. Het concept van Sjenkels is geïnspireerd door mensen en erop gericht om klanten mooier, kappers beter en ondernemers sterker te maken. 

De kleurspecialisten van Sjenkels kijken ernaar uit om te werken met Igora, Vibrance, BlondMe, TBH en ChromaID. Voor Care & Finish zullen de vegan producten van Authentic Beauty Concept worden gebruikt en verkocht. Ook zal worden gewerkt met Session Label & Scalp Clinix. Voor de heren is er de exclusieve herenlijn van STMNT grooming goods. 

Henk Schenkels: “De passie en het vakmanschap samen in één unieke omgeving zorgen voor de ultieme klantbeleving. Wij willen onszelf blijven onderscheiden en blijven excelleren. We maken tijdloze kapsels die bij onze overtuigingen en die van onze klanten passen. Het nieuwe merkenportfolio sluit hier perfect op aan.” 

Salon: Sjenkels Den Haag

Fotografie: Guy Sarlemijn Design

Sjenkels23