De TONI&GUY campagne van 2021 – CONNECTED – viert de connectie tussen wie wij zijn en hoe we ons haar gebruiken als een manier om onszelf uit te drukken. “Juist in een tijd waarin we beperkte mogelijkheden hebben, is wellness en self-care belangrijk geworden! Ons haar speelt een grote rol om onze identiteit te vormen, zelfvertrouwen op te bouwen, deze uit te stralen en een eigen stijl te ontwikkelen.”
#trend1:
“Utilitarian is geïnspireerd door utilitarianisme; een positieve mindset en het TONI&GUY mantra ‘We Care’. De Utilitarian collectie geeft kappers inspiratie om bij te dragen aan de health, beauty en knowledge van hun klanten. De technieken kunnen aangepast worden middels practicality, suitability en diversity om voor iedereen een individuele look te creëren, die bijdraagt aan het innerlijke gevoel van welzijn en zelfexpressie.”
#trend2:
“De frisse Keep it Real campagne staat voor zelfexpressie; het omarmt de jonge generatie en hoe zij haar gebruiken om hun identiteit te vormen en uit te drukken. De campagne is tot stand gekomen in samenwerking met haarverzorgingsmerk label.m en sterke individuen uit de salons van de TONI&GUY familie.”
#Trend3:
“Tot slot Reverie, een campagne uitgaande van creatieve vrijheid. Reverie geeft kappers inspiratie om hun eigen grenzen te overtreffen; looks die neigen naar editorial en avant garde haar. Inspirerend en ongelimiteerd.”
Kleurpalet
Het kleurenpalet in TONI&GUY CONNECTED heeft een organisch, gezond en glanzend gevoel; een combinatie van koele, neutrale en warme tinten die worden aangepast aan iedere klant. Steentinten en zachtbeige op lichtere kleurhoogtes in contrast met rokerige bruintinten en luxe, rijke bruin- en roodtinten.