Het laatste weekend van maart vielen twee grote beurzen wat ongelukkig samen, maar daar heeft het aantal bezoekers van Top Hair Die Messe niet onder geleden. Vooral de zondag werd zeer druk bezocht en in totaal kwamen 27.000 mensen af op de beurs in Düsseldorf.
Het aanbod van ruim vierhonderd exposanten was gevarieerd met zowel grote en bekende merken als nieuwe namen, er was een uitgebreid showprogramma en in drie ruimtes werden tientallen workshops gegeven. Vooral op de zondag zaten de tribunes vol voor de in Duitsland immens populaire kapper en influencer Daniel Golz en voor de show van Caligraphy Cut. Hun nieuwe collectie – ontwikkeld door Anthony Mascolo – werd door het internationale team gepresenteerd.
“Top Hair is veel meer dan alleen een vakbeurs. Het plezier en de dynamiek in de goed bezochte hallen was duidelijk voelbaar”, blikt Hannes Niemann, directeur van Top Hair, terug op het event. “Met de speciale mix van inspiratie, uitwisseling en bijscholing is het een perfect platform voor de kleurrijke, innovatieve en internationale kappers-community.”